Ik ga op reis en ik neem mee....

29 oktober 2015 - Amsterdam, Nederland

Lieve kennissen, vrienden en familie,

Welkom op de reisblog van Remco en mij waar we gedurende onze zeven-en-een-halve-maand durende trip jullie geregeld kleurrijke updates met de meest smaakvolle foto's zullen verschaffen! Dinsdag vertrekken we richting Dubai en de voorbereidingen zijn natuurlijk in volle gang - net zoals het afscheid van de dierbaren die we voor meer dan een half jaar zullen moeten missen. Gelukkig komt iedereen ons tegemoet met materiële en immateriële bijdragen die de voorspoed van onze reis zeker ondersteunen. Heel erg fijn en lief!

Voor iedereen die kwijt is waar we allemaal heen gaan: hier nog even de verkorte versie. We hebben het geprobeerd op een kaart aan te geven, maar dat blijft toch lastig want het is (zoals mijn moeder zou zeggen) een daadwerkelijke 'jojoroute'. Dinsdag 3 november vertrekken we om kwart voor tien 's avonds richting Dubai, waar we vervolgens om zeven uur 's ochtends lokale tijd aankomen. Hier zullen we een paar dagen bij mijn tante Marjolein logeren. 8 November vliegen we vervolgens door naar Bangkok, waarna we over land verder gaan. Eerst richting noord Thailand, dan Laos in naar Luang Prabang en door Laos heen richting het zuiden. Bij Si Phan don de grens over richting Siem Reap en Angkor Watt, via Pnom Penh Vietnam in... en dan weer naar boven richting Hanoi. Vanaf Hanoi vliegen we terug naar Bangkok, waarna we richting Myanmar vertrekken om daar een stuk samen met mijn ouders te reizen. Vervolgens terug naar zuid Thailand om een 'Full Moon Party' (google maar) mee te pakken waarna we richting Java, Indonesie vliegen. Vanaf Jakarta doorkruisen we het eiland richting Bali en de Gili Eilanden. Vervolgens vliegen we richting Sydney, waar we tien dagen zullen blijven, waarna we via Auckland en Fiji doorvliegen naar Los Angeles. Het liefst zouden we dan doorvliegen richting Seattle en de westkust van de VS van Seattle naar LA doen, maar dit ticket hebben we nog niet geboekt en het is behoorlijk duur, dus daar moeten we even over nadenken. Wat we verder in de VS doen is ook nog redelijk onduidelijk, maar 14 juni vliegen we terug vanaf New York via IJsland naar Amsterdam, dus daaromheen zullen we gaan plannen.

De eerstvolgende update zal vanaf Dubai zijn, we kijken er heel erg naar uit! Eerst nog even een paar keer proberen de backpack in te pakken en te bedenken welke kleding en spullen er nu wel of niet meegaan... echt niet zo heel erg makkelijk!

Liefs,

Daila en Remco

1. Yvette:
    29 oktober 2015
    Lieve Daila en Remco, gelukkig hebben we jullie nog een paar daagjes om ons heen......
    We zıjn heei blij met deze blog, zo reizen we toch een beetje met jullie mee. We kijken uit naar alle mooie verhalen en foto's

Liefs pap en mam (Eric en Yvette)
  2. Esther:
    31 oktober 2015
    Yes! Ik heb de uitnodiging voor de blog gekregen :D. Tellen pepernoten als een materiële bijdrage? Raar hoor om nu aan de andere kant van de blog te zitten. Maar ik heb super veel zin in alle avonturen! Zie jullie maandag bij 007. Succes met pakken!

xx Esther
  3. Roos:
    31 oktober 2015
    Leukleuk! Ik ben erg benieuwd naar de verhalen:)
  4. Maureen:
    1 november 2015
    Lieve Remco en Daila,
    Wij wensen jullie een mooie reis toe. Geniet van elk moment. In gedachte reizen wij met jullie mee. Jullie reisverhalen en foto's zullen hier zeker aan mee helpen. Pas goed op elkaar.
    Liefs paps (Rob), mams (Maureen) en Bianca. <3
  5. Irma:
    2 november 2015
    Daila en Remco, wat een geweldig reisprogramma. Heerlijk om nu al te lezen wat jullie allemaal gaan bezoeken. Heel veel plezier en geniet ervan. Kijk nu al uit naar de blogs. Groetjes en fijne reis. Irma &Ashok
  6. Wout en Ingid:
    Lieve Remco en Daila,
    Ook wij wensen jullie een heel mooie reis toe, geniet er lekker van en kijken uit naar jullie verslagen. Liefs en groetjes van ons.
  7. Philomeen Koomen:
    2 november 2015
    Oma Koomen vond ik zo oud klinken, dus we houden het op Philomeen..OK?
    Met heel veel belangstelling zal ik jullie web pagina in me opzuigen...ik kijk er naar uit en wens jullie een mooie reis, doe voorzichtig, neem geen risico , kom gezond en heelhuids weer terug. Daar kan ik nu al naar uitkijken, eerlijk gezegd...goeie reis en dikke kus lieve Daila en Remco xxxxxx
  8. Marja Meijssen:
    3 november 2015
    Daila , Remco wat heerlijk om een beetje met jullie mee te reizen . Gewoon tussen de pepernoten , Amandelstaven ( geen banket )Oliebollen en appelbeignets door . Mooi vooruitzicht .
    Heel veeeeeel plezier samen . Liefs Marja
  9. Aunt Anne Van Genderen:
    21 november 2015
    sounds like a wonderful trip - if and when you get to "Surf city" USA (Huntington Beach) you are very welcome to stay with me (short walk to the ocean and very nice bike path)